onsdag den 1. januar 2014

Update på jul og nytår

Hej Allesammen!
Ja, jeg beklager meget at det har været lidt for stille henover jul, men der har været alt for meget at se til - jeg håber i kan bære over med mig :)
Min juleferie er nu ved at være slut, studiet kalder, selvom jeg dog har været i gang med læsningen i ferien. Alligevel har den været tiltrængt og jeg har fået slappet af i mit hoved, så jeg er klar igen. Det har været en dejlig juleferie! Jeg har været hos mine forældre og vi tog sammen hen til min søster og holdte jul og der var jeg så i et par dage inden jeg tog hjem til Aalborg igen.
Her har jeg valgt at dele et par stemningsbilleder med jer, som jeg håber i vil nyde lige så meget som jeg gør.

 Mine forældres dejlige brændeovn - øv hvor jeg savner den!

 Min elskede hund Loke :)


 Noget af mit ynglings julepynt hjemme hos mine forældre..



 Sådan ser det ud når man laver mad til 14 personer ;)

Det smukke juletræ med alle gaverne!
En rigtig dejlig juleaften. 14 mand hvoraf de 5 var børn - det giver sig selv at der var RIGTIG MANGE gaver og et stort ræs da de skulle deles ud. Men sådan er vores familie og derfor er det også sådan det skal være :)

NYTÅRSAFTEN blev afholdt sammen med nogle venner, helt afslappet og ikke med for meget halløj - rigtig dejligt. Det var jo selvfølgelig med god mad, Dronningens nytårstale, bordbomber, serpentiner, pakkeleg og det helt store fyrværkeri show! Der kommer billeder!

Jeg håber alle har haft en god jul og et rigtig godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar