lørdag den 25. januar 2014

Eksamens hilsen fra et snebeklædt landskab

Så for søren - jeg har haft travlt! Altså for travlt! Som alle andre steder har vi også eksamen her i januar, dog er det kun 1, men så kommer der en igen om 2 uger! Denne eksamen var dog ekstra hård da vi først fik undervisning i det 3 dage før eksamen forestod - ikke lige det sjoveste i verden! MEN - det gik godt!
Om 2 uger står det på anatomi-eksamen hvor det altså bare gælder om at kunne det udenad, og der er meget der skal nås.
Derfor har der været meget stille herinde, men det bliver der forhåbentligt lavet om på nu! At jeg har haft travlt betyder dog ikke at jeg ikke har fået lavet en masse god mad, hvilket der også vil komme eksempler på.
Først vil jeg dog lige vise et par eksempler på det først smukke og nu kedelige og irriterende snelandskab Nordjylland jo blev beklædt i for godt en uge siden. Det var jo helt vildt, det sneede og sneede og blev ved og ved. Det var så slemt at jeg næsten ikke kunne komme i skole, da min bus ikke kunne komme op af den berømte Sohngårdsholm-bakken - en meget stejl bakke med et meget ubelejligt lyskryds på midten - de gled simpelthen ned igen. Men jeg kom frem, med hjælp fra nogle søde medpassagere hvis far kom og hentede dem :) Det blev en kort dag, med nogle hyggelige og lærerige anatomi-timer :) Nå, men her kommer billederne, som jeg tog på vej hjem. Som sagt kom der mere sne i løbet af de næste dage











Nu er sneen efterhånden bare grå, gul, brun eller hvilken farve den nu kan få og meget kedelig og se på! Det betyder dog ikke at der ikke er hunde hamrende koldt - som i andre nok har bemærket? Når det er så koldt er det altid lækkert med noget at varme sig på!  Så kan man sidde under dynen og hygge sig :) Sneen har heroppe forvandlet sig til is og man er lige ved at glide ved hvert andet skridt. Pas godt på jer selv derude! :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar