lørdag den 4. maj 2013

Fødevaremarked i Aalborg

I dag har jeg været til fødevaremarked i Aalborg.


Fødevaremarkedet i Aalborg er en masse "lokale" producenter fra hele Nordjylland, som den 1. lørdag i måneden samles til et marked hvor man så kan komme og kigge på og måske smage lidt på deres varer.
Det er ikke lang tid siden jeg først hørte om det - men det fangede hurtigt min interesse.
Jeg kendte ikke umiddelbart nogen som havde været der før, så jeg anede ikke hvad det gik ud på egentlig, hvordan det foregik og sådan, men jeg glædede mig faktisk til at komme derhen!
Det var rigtig hyggeligt! En masser boder med en masse lækre sager - og så er det jo bare dejligt når man kan få lov til at smage ;) Der var jo en masse ting. Kød i alle afskygninger, kylling, okse, svin, fisk, der var brød, marmelade og lækker ost(smuttede lige forbi de bord og smagte flere gange ;b). Der var kager, drikkevarer slik og blomster! Der var så mange spændende ting! Jeg fik taget nogle enkle billeder, men havde mest af alt bare travlt med at kigge mig omkring. Jeg fik vidst også brugt lidt for mange penge taget i betragtning af at vi jo ikke har penge der svarer til SU herhjemme - men jeg synes du det er det hele værd!






Desuden havde de lavet et lille arrangement med tv-kokken Claus Holm(bl.a. kendt fra Go'Morgen Danmark). Han stod og lavede mad som han så delte ud. Slet ikke dårligt!



Alt i alt en dejlig oplevelse og det sluttede med at jeg blev mødt af noget dejligt orkestermusik da jeg kom ud


Ingen kommentarer:

Send en kommentar